loading...
هاستینگ
محمد بازدید : 29 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

جابجایی (گاهی اوقات با عنوان "colo" شناخته می شود) عملی برای اجاره فضای سرورها و سایر سخت افزارهای محاسباتی در مرکز مرکز ارائه دهنده شخص ثالث است. به طور معمول ، خدمات colocation شامل ساختمانی است که همه چیز در آن قرار دارد ، همچنین شبکه ، امنیت بدنی ، قدرت اضافی و اجزای خنک کننده اضافی ، که سپس از سرورها و انبارداری که توسط مشتری پشتیبانی می شود ، پشتیبانی می کنند.

 

با تکیه بر یک مرکز داده colocation به شما امکان می دهد هزینه های سرمایه (CAPEX) ساخت و ساز را حفظ کنید و در عین حال به شما امکان حفظ مالکیت و کنترل کامل سرورهای فیزیکی خود را نیز بدهید. با این وجود ، هنوز هم نیاز دارید که هزینه های سخت افزاری را به صورت مقدماتی شانه بزنید ، و به طور معمول در صورت نیاز به دسترسی دستی به تجهیزات ، هزینه های مسافرتی را برای مهندسان افزایش می دهد.

یک مرکز همیشگی (همچنین مکان مشترک ، یا کلو) یا "هتل حامل" ، نوعی مرکز داده است که در آن تجهیزات ، فضا و پهنای باند برای اجاره به مشتریان خرده فروشی در دسترس است. [1] امکانات Colocation فضای ، قدرت ، خنک کننده و امنیت جسمی را برای سرور ، تجهیزات ذخیره سازی و شبکه سازی سایر بنگاه ها فراهم می کند و همچنین آنها را به انواع ارائه دهنده خدمات ارتباطات و ارتباطات از راه دور و با حداقل هزینه و پیچیدگی متصل می کند. طیف گسترده ای از مشتریان ، از شرکت های بزرگ گرفته تا شرکت های کوچک. به طور معمول مشتری صاحب تجهیزات IT می باشد و تسهیلات برق و سرمایش را تأمین می کند. مشتریان کنترل خود را در طراحی و استفاده از تجهیزات خود حفظ می کنند ، اما مدیریت روزانه مرکز داده و تأسیسات توسط شرکت ارائه دهنده جابجایی چند مستأجر تحت نظارت است. [3]

 

کابینت - کابینت یک واحد قفل است که یک قفسه سرور را در خود نگه می دارد. در یک مرکز داده چند مستاجر ، سرورهای داخل کابینت علاوه بر تقسیم زیرساخت های برق و سرمایش ، فضای طبقه بالا را با سایر مستاجرین به اشتراک می گذارند. [4]

قفس - قفس فضای سرور اختصاصی در یک مرکز داده سنتی طبقه بالا است. آن را با دیوارهای مش احاطه کرده و از طریق یک درب قفل وارد شده است. قفس زیرساخت های برق و سرمایش را با سایر مستاجران مرکز داده به اشتراک می گذارد.

Suites - یک مجموعه اختصاصی ، سرور اختصاصی در یک مرکز داده سنتی طبقه بالا است. توسط پارتیشن های جامد محصور شده و از طریق درب قفل وارد می شود. سوئیت ها ممکن است زیرساخت های برق و سرمایش را با سایر مستاجران مرکز داده به اشتراک بگذارند ، یا این منابع را به صورت اختصاصی تهیه کنند.

ماژول ها - ماژول های مرکز داده ها ماژول ها و اجزای سازنده هدف هستند تا ظرفیت مرکز داده های مقیاس پذیر را ارائه دهند. آنها به طور معمول از اجزای استاندارد استفاده می کنند ، که باعث می شود آنها به راحتی اضافه شوند ، یکپارچه شوند و یا مجدداً در مراکز داده های موجود قرار گیرند و ارزانتر و آسان تر شوند. [5] در یک محیط colocation ، ماژول مرکز داده یک مرکز داده در یک مرکز داده است و دارای دیوارهای فولادی و پروتکل امنیتی و زیرساختهای خنک کننده و قدرت خاص خود است. "تعدادی از شرکتهای جابجایی از رویکرد ماژولار به مراکز داده برای مطابقت بهتر تقاضای مشتری با outs ساخت فیزیکی ستایش کرده اند و به مشتریان این امکان را می دهند که یک مرکز داده را به عنوان یک سرویس خریداری کنند و فقط هزینه ای را که مصرف می کنند پرداخت می کنند. ساخت و سازها با مراکز داده در داخل آنها هستند. به دلیل میزان تجهیزات خنک کننده که در خارج یا روی پشت بام قرار دارند ، به راحتی قابل تشخیص است. [7]

 

 

یک قفسه سرور معمولی ، که معمولاً در colocation مشاهده می شود

امکانات جابجایی دارای بسیاری از خصوصیات ویژه دیگر:

 

سیستم های ضد حریق از جمله عناصر غیرفعال و فعال و همچنین اجرای برنامه های جلوگیری از آتش سوزی در عملیات. آشکارسازهای دود معمولاً برای شناسایی هشدار زود هنگام از آتش سوزی با شناسایی ذرات ایجاد شده توسط اجزای ذوب پیش از ایجاد شعله نصب می شوند. این امر امکان تحقیقات ، قطع برق و سرکوب آتش سوزی دستی را با استفاده از کپسولهای آتش نشانی دستی قبل از بزرگ شدن آتش سوزی در ابعاد بزرگ فراهم می کند. سیستم آبپاش آتش اغلب در صورت ایجاد آتش سوزی در مقیاس کامل کنترل می شود. سیستم های گازی سرکوب آتش عامل تمیز گاهی اوقات برای سرکوب آتش سوزی زودتر از سیستم آبپاش آتش نصب می شوند. عناصر محافظت در برابر آتش غیرفعال شامل نصب دیوارهای آتش نشانی در اطراف فضا می باشد ، بنابراین در صورت خرابی سیستم های محافظت از آتش فعال و یا در صورت عدم نصب ، می توان آتش سوزی را به بخشی از تأسیسات برای مدت زمان محدود محدود کرد.

قفسه های 19 اینچی برای تجهیزات داده و سرورها ، قفسه های 23 اینچی برای تجهیزات ارتباطات

کابینت و قفس برای کنترل دسترسی فیزیکی بر تجهیزات مستاجران. بسته به نیاز شخص ، یک کابینه می تواند قفسه های انفرادی یا چندگانه را در خود جای دهد. [8]

کابل های سربار یا زیر زمین (سینی) و فیبروژاید ، کابل های برق معمولاً در قفسه جداگانه از داده ها

تهویه هوا برای کنترل دما و رطوبت در فضا استفاده می شود. ASHRAE محدوده دما و رطوبت را برای شرایط بهینه تجهیزات الکترونیکی در مقابل مسائل زیست محیطی توصیه می کند. [9] نیروی الکتریکی مورد استفاده تجهیزات الکترونیکی به گرما تبدیل می شود که در فضای مرکز داده به هوای محیط رد می شود. اگر گرما از بین نرود ، دمای محیط افزایش می یابد و در نتیجه نقص تجهیزات الکترونیکی ایجاد می شود. با كنترل دماي هوا ، اجزاي سرور در سطح صفحه در محدوده دما و رطوبت مشخص سازنده نگهداري مي شوند. سیستمهای تهویه مطبوع با خنک کردن هوای فضای برگشت در زیر نقطه شبنم به رطوبت فضای تجهیزات در پارامترهای قابل قبول کمک می کنند. رطوبت زیاد و آب ممکن است شروع به چگالی اجزای داخلی کند. در صورت داشتن جو خشک ، سیستم های مرطوب کننده جانبی ممکن است در صورت کمبود رطوبت بخار آب را به فضا اضافه کنند تا از بروز تخلیه الکتریسیته ساکن که ممکن است به اجزای سازنده آسیب برساند ، جلوگیری کنند.

زمین برقی کم مقاومت

تعداد کمی ، در صورت وجود ، ویندوز

برای اثبات ، اغلب مراکز داده محل جمع آوری حسابرسی می شود

صاحبان تأسیسات محل جمع آوری قوانین متفاوتی را در مورد اتصال متقابل بین مشتریان خود دارند که برخی از آنها ممکن است حامل باشند. این قوانین ممکن است به مشتریان امکان دهد چنین ارتباطاتی را بدون هیچ گونه هزینه ای اجرا کنند ، یا به مشتریان امکان می دهد چنین هزینه هایی را با هزینه ماهانه سفارش دهند. آنها ممکن است به مشتریان اجازه دهند که اتصالات متقابل را با شرکتهای مخابراتی سفارش دهند ، اما نه با سایر مشتریان. برخی از مراکز جمع آوری دارای "اتاق ملاقات با من" هستند که در آن حاملان مختلف مستقر در این مرکز می توانند به طور موثر داده ها را تبادل کنند.

 

بیشتر نقاط نظارتی در مراکز جمع آوری قرار دارند و به دلیل تمرکز زیاد سرورها در مراکز بزرگتر بزرگتر شدن ، اکثر شرکتهای مخابراتی علاقه مند هستند که مستقیماً به ساختمانهای مذکور وصل شوند. در بسیاری موارد ، یک تبادل اینترنتی بزرگتر در داخل مرکز همیشگی قرار خواهد گرفت ، که در آن مشتریان می توانند برای همگرایی متصل شوندمیزبانی Colocation یک استراتژی میزبانی سرور با هزینه کمتری است که از خدمات اینترنت پر سرعت 24/7 ارائه دهنده خدمات ، امنیت عملیاتی عالی ، در دسترس بودن عالی و ثبات بلند مدت هنگام استفاده از موجودی سرور فعلی مشتری استفاده می کند.

 

به طور معمول ، میزبانی کلوخه سازی باعث بهبود عملکردهای تجاری ، کاهش هزینه های سرمایه و افزایش کیفیت خدماتی می شود که مشتریان تجربه می کنند.

 

Colocation زیرساخت های موجود سرور مشتری را می گیرد و آن را از محل استقرار پیش فرض مشتری به پایگاه داده ارائه دهنده colocation منتقل می کند.

 

از دیدگاه سازمانی ، مزایای خط پایین میزبانی کلکسیون عبارتند از:

 

بارگذاری هزینه های مدیریت زیرساخت فوق العاده گران قیمت برای متخصصان میزبان تخصصی

برای کاهش چشمگیر هزینه های انرژی ، قراردادهای تأمین کننده برق را در اختیار شما قرار می دهد

دسترسی به شبکه چند میلیون دلاری ارائه دهنده آبشار

Colocation به سازمانها اجازه می دهد تا ضمن پایین آوردن بودجه IT ، با استفاده از سرورهایی که قبلاً خریداری شده اند ، منحصراً روی مدیریت عملیات خود و بهبود محصولات خود تمرکز کنند. جمع بندی چیست؟

Colocation سرور فیزیکی سازمان را در مرکز داده های میزبان یک شرکت قرار می دهد. این سازمان سرور خود را در قسمت ارائه دهنده قرار داده و از توان و اتصالات شبکه ارائه دهنده استفاده می کند.

 

شرکت میزبان colocation خدمات زیر را ارائه می دهد:

 

امنیت فیزیکی

دسترسی به اینترنت پر سرعت

برق بدون وقفه

گرمایش و سرمایش شرکت

کاهش بلایای جسمی

ارائه دهندگان جابجایی از دانش و اطلاعات عمیق در مورد نگهداری و تأمین منابع برای انواع نیازهای سازمانی برخوردار هستند. این دانش تخصصی به مشاغل اجازه می دهد تا از سرمایه گذاری های پرهزینه در زیرساخت فناوری اینترنت جلوگیری کنند.

 

استخدام کارشناسان فناوری اطلاعات ، پرداخت حقوق متناسب با آنها و پرداخت همزمان سخت افزارهای گران قیمت شبکه و یک میزبانی مناسب که از نظر طراحی مناسب طراحی شده است ، بسیار گران قیمت و وقت گیر تقریباً برای هر سازمان است.

 

افراد خبره و متخصص با تجربه قابل توجهی در صنعت میزبان تمایل دارند به صورت شبانه روزی به مراکز داده مراجعه کنند. جابجایی به جای پرداخت یک حق بیمه بالا برای تماس تلفنی پرسنل IT خود و آموزش جدیدترین روشها و فناوری شبکه ، به کسب و کار آرامش خاطر و هزینه های عملیاتی را در مقایسه با عملیات IT در محل کاهش می دهد.

 

به عنوان مثال - مهندسان متخصص و تکنسین های خدمات GigeNET به طور معمول بیش از 5 سال تجربه مستقیم در مرکز داده دارند - و موظف هستند با آموزش و آموزش مداوم ، دانش و مهارت های خود را به روز کنند.

 

به طور خلاصه - جمع بندی به معنای سازمانهایی است که یکی از عناصر گران قیمت و پرخطر برای هر مشاغل در دنیای امروز است: میزبانی از فناوری اطلاعات آنها.

 

جابجایی چگونه کار می کند؟

با استفاده از خدمات colocation ، سازمان شما سخت افزار و نرم افزار سرور مخصوص به خود را خریداری می کند. ارائه دهنده هاستینگ برای حفظ محیط های دقیق و مورد نیاز سرورهای مدرن از شبکه ، برق و مسکن استفاده می کند.

 

ارائه دهندگان جابجایی در واقع سرور فیزیکی را لمس نمی کنند مگر اینکه مشتریان اقدام به خرید مستقیم کنند ، که معمولاً به آن دست های راه دور گفته می شود.

 

شما مسئول تنظیم و پیکربندی سرور خود برای پاسخگویی به نیازهای سازمان خود و همچنین مدیریت جنبه های فیزیکی (مانند جایگزینی سرور قدیمی) هستید.

 

سازمانهایی که از Colocation استفاده می کنند ، به آنچه نسبت به سرور خود انجام می دهند ، چگونگی انجام این کار و چه افزونه های سخت افزاری و نرم افزاری برای رسیدن به اهداف میزبانی خود نیاز دارند ، نسبتاً قوی دارند. به همین دلیل است که بیشتر مشتریهای محل اقامت کسانی هستند که زیرساخت فناوری اطلاعات فعلی خود را از محیط فعلی فرض برداشته و آن را به بانک اطلاعات ارائه دهنده colocation منتقل کرده اند.

 

از آنجا که به سرورها باید از راه دور دسترسی داشته باشید ، از طریق کنسول به سرور سازمان دسترسی پیدا می کند و کنترل می شود.

 

Colocation چیست و انعطاف پذیری جغرافیایی را با این اطمینان که کارکنان خبره دارای چکمه هایی در زمین هستند برای مدیریت مسائل جسمی در مرکز داده در صورت بروز اورژانس ارائه می دهد. مزایای اصلی استفاده از قراردادهای پاوربانک و قابلیت پهنای باند یک مرکز داده است. در مواقع اضطراری ، دست از راه دور با هزینه ساعتی در دسترس است.

 

اگر سرور شما به مقدار زیادی از پهنای باند و حداکثر بروزرسانی نیاز داشته باشد و سازمان شما بتواند نظارت بر نصب ، نگهداری و نظارت بر نرم افزار را به صورت داخلی مدیریت کند ، colocation پس انداز کافی و کاهش ریسک را نسبت به نگه داشتن سرور شما در سایت ایجاد می کند.

 

هزینه جابجایی چقدر است؟

جابجایی با توجه به:

 

فضای فیزیکی که سرور (ها) در مرکز داده می گیرند

میزان اتصال به شبکه مورد نیاز است

چگونگی تحویل نیرو به خوشه

میزان خدمات پشتیبانی سایت مورد نیاز (بر اساس مبلغ پرداخت برای هر بار استفاده)

با میزبانی رنگی ، سازمان شما مقدار فضای فیزیکی مورد نیاز سرور شما را می پردازد. برای سازمانی با نیازهای قوی که نمی تواند سرمایه ای را برای سرمایه گذاری در محیط مهار سرورهای درجه بالا ، جمع آوری آن احضار کند

نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده جغرافیایی

میزبان های Colocation مانند GigeNET گزینه هایی را با توجه به فضای لازم به سرور شما ارائه می دهند. سازمان ها می توانند یک قفس مشترک را برای سرور خود اجاره دهند - یا برای برنامه های پرمحتوا ، کل قفس برای مجموعه سرورهای خود.

 

برای برنامه های کاربردی که نیاز به یک لایه امنیتی اضافی دارند ، سازمان ها می توانند در کابینه خود سرمایه گذاری کنند. این راه اندازی کمک می کند تا از احتمال بعید داشتن "همسایگان بد" که بیش از حد مدار قدرت خود را بارگیری می کنند و یا نیاز به دسترسی فیزیکی مداوم به سرور خود دارید ، جلوگیری کنید. این همچنین بدان معنی است که هیچ کس دیگری به سرور سازمان شما نزدیک نمی شود ، و خطر کمترین خطر را در پیش می گیرد.

 

در هاستینگ colocation ، خنثی کردن خرابی از مرکز داده شما شروع می شود. ما سرمایه گذاری زیادی در مرکز داده های جنجالی شیکاگو برای ایجاد یک محیط ایده آل برای محافظت از داده ها و زیرساخت های با ارزش شما در صورت بروز اضطراری غیرمترقبه انجام داده ایم.

 

هنگامی که ارائه دهنده خدمات جابجایی را انتخاب می کنید ، از این سوال بپرسید که آیا آنها به طور فعالانه مرکز داده خود را حفظ و به روز می کنند. ما پیشنهاد می کنیم در مورد این جزئیات مهم سؤال کنید:

 

آیا آنها کارکنان خود را در محل برای کمک به دست از راه دور دارند یا اینکه برای رسیدگی به شرایط اضطراری به یک قرارداد با افراد خارجی متکی هستند؟

آیا آنها تجربه میزبانی مشاغل قابل مقایسه با شما را دارند؟

مدت هاست که آنها در تجارت جنجالی فعالیت می کنند؟

آیا آنها می توانند راه حل های قابل تنظیم ارائه دهند ، یا این یک ارائه دهنده تمام اندازه یک اندازه است؟

یادداشتی در مورد خدمات مدیریت شده در رابطه با جابجایی

متأسفانه ، ارائه دهندگان colocation بندرت مدیریت سیستم های سرور و مشتری را ارائه می دهند.

 

چرا؟

 

به دلیل پیچیدگی سیستم.

 

استقرارهای جابجایی به طور معمول مطابق با روش عملی استاندارد سازمان (SOP) انجام می شود - که می تواند کاملاً خلاف SOP ارائه دهنده باشد.

 

هنگامی که یک ارائه دهنده colocation اضافه کردن سازمان های بیشتر و بیشتری به مرکز داده خود ، این SOP ها شروع به ارائه درجه بالایی از پیچیدگی های عملکرد مرکز داده می کنند. پشتیبانی از همه این SOP های مختلف به شدت کارایی پشتیبانی را کاهش می دهد.

 

در پایان ، مشتریان رنج می برند.

 

اگر سازمان شما به پشتیبانی بیشتری نیاز دارد ، بازیافت یا فروش سرورهای قدیمی را سخت تر و خرید یک ابر خصوصی یا سرورهای اختصاصی از یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده مانند GigeNET را در نظر بگیرید.

 

ما قبلاً به صدها شرکت کمک کرده ایم که انتقال از جابجایی به خدمات کاملاً مدیریت شده را تغییر دهند.

 

از آنجایی که سازماندهی مجدد برای موفقیت در ارکستر با موفقیت به دانش خاصی نیاز دارد ، بسیاری از مشاغل بدون داشتن یک بخش اختصاصی فناوری اطلاعات ، تصمیم می گیرند به جای اتکا به جابجایی ، زیرساخت های IT خود را به یک راه حل اختصاصی سرور منتقل کنند.

 

با سرورهای اختصاصی ، مشتری سرورهای موجودی ارائه دهنده را اجاره می دهد و به طور مشترک با پرونده استفاده مشتری و استانداردهای ارائه دهنده در ذهن پیکربندی می شود. در بالای این پیکربندی ، ممکن است مشتری تصمیم بگیرد خدمات مدیریت شده را اضافه کند. اگرچه جزئیات از ارائه دهنده تا ارائه دهنده خدمات متفاوت است ، خدمات مدیریت شده تعریف سیستم مدیریت محیط را به عهده ارائه دهنده می دانند. به این روش ، ارائه دهندگان نه تنها شبکه را اداره می کنند ، بلکه سخت افزار سرور را نیز مدیریت می کنند و برخی از ارائه دهندگان نیز سیستم عامل را اداره می کنند.

 

مشتریانی که این انتقال را انجام داده اند نسبت به انتقال سرور شما به خارج از سایت از طریق colocation ، آزادی بیشتری در انجام امور کسب می کنند.

 

اگر به نظر می رسد که جلب مسئولیت بیش از حد مسئولیت باشد - ما یک راه حل برای کمک به سازمان شما برای دستیابی به اهداف خود داریم.

 

استفاده از خدمات مدیریت شده یک شرکت میزبان به جای ایجاد یک بخش فناوری اطلاعات از ابتدا برای انجام خدمات جابجایی شما ، معمولاً بسیار ارزان تر است.

 

آیا شما آماده ی جبهه سازی هستید؟

GigeNET بیش از دو دهه در صنعت colocation بوده است - بیشتر از زمانی که رقبای ما وجود داشته اند ، بسیار کمتر و بیشتر بر نیازهای IT سازمانی مشاغل متمرکز شده اند. ما تیمی از متخصصان را برای مشاوره و خدمات ارائه می دهیم و به خودمان افتخار می کنیم که برای مشتریان بهتر و مدافعان خود برای داشتن اینترنت بهتر قهرمان هستیم.

 

قیمت های ما مقرون به صرفه است شبکه ما با سرعت زیاد در حال پخش است. ما می خواهیم شریک زندگی شما برای زندگی باشیم.

 

 

 

 

 

منیع : کولوکیشن چیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 330